21 September 2011

Teres 1 Tingkat, Taman Anggerik, Rantau - RM 90,000 (SOLD)






















RM 90,000  ( Negotiable )

Type: Terrace
Storey: Single Storey
Furnishing: Unfurnish
Occupancy: Tenant
Situated:  Intermediate 
Beds: 3
Baths: 2
Land Area: 1200 sq.ft.
Tenure: Freehold (NonBumi)

Keterangan :
- Lokasi di Taman Anggerik, Rantau
- Berhampiran dengan pekan Rantau dan Seremban
- Mempunyai 3 bilik dan 2 bilik air
- Fully tiles dan ada grill setiap pintu dan tingkap
- Kejiranan yang tenang, nyaman & selesa 
- 2 minit ke Rantau
- 15 minit ke Seremban

Untuk sebarang pertanyaan hubungi:
Fyda 010 4244 911

1 comment:

  1. Salam untuk Fyda... Saya tuan punya rumah ini...Saya mohon jasa baik Fyda agar mengeluarkan surat bagi kata putus kepada keluarga yang duduk di rumah saya tu, sama ada mahubeli atau tidak, sekiranya tiada kata puts daripada beliau, saya mohon beliau keluar dari rumah itu dan tolong cari pembeli beri dengan kadar segera. Ini adalah kerana tamat perkhidmatan saya akan tamat tidak lama lagi... Lain kata, saya memberi kuasa penug kepada Fyda bagi urusan jual beli rumah tersebut... sekiranya Fyda ada kemuskilan hubungi saya 0129726141.. terima kasih.. wassallam..

    ReplyDelete